»Tako ga že gledanje Živ žava počasi in z občutkom oblikuje v kritičnega gledalca, ki ve, kaj mu je všeč in kaj ne. Otroci nikakor niso zgolj pasivni opazovalci, temveč so nadvse aktivni gledalci, ki srkajo vase, doživljajo, se učijo, ponavljajo, primerjajo, povezujejo.«
»Nihče ni pustil toliko topline v srcih mladih gledalcev kot prav Jurij Souček, saj so bili liki, ki jih je oživljal s svojim žametnim glasom, tako živi, njegove jezikovne bravure tako humorno domiselne, da bi se otrokom zgodba tudi brez slike risala pred očmi.«
»Je to res sporočilo, ki ga hočemo sredi razmaha gibanja #JazTudi pošiljati otrokom?«
»Otrok ne bi smeli siliti gledati animirane upodobitve mednožja odraslega moškega.«
»Gledalec kriminalke mora biti aktiven gledalec. Ustvarjalec ne sme podcenjevati njegove inteligence.«
»Čeprav je v odgovoru nekaj umetnikove zbadljive provokacije, priporočena distanca slabega pol metra gledalca zares sooči s tistimi dimenzijami slik, ki ostanejo ob večji oddaljenosti spregledane.«
»Gledalec je postavljen v stanje, kjer iluzija ne obstaja zato, da bi prevarala oko, ampak da bi mu omogočila, da vidi bolje in več.«
»John Dillermand nagovarja otroke, ker razume njihov način razmišljanja – otrokom so genitalije pač smešne.«
»Včasih je to ravnodušnost, zdolgočasenost, včasih pa so tu čustva, ki so skoraj proste asociacije. Ne moremo vedno vedeti, kaj bo kdo pred sliko doživel: ali ga bo vznemirila ali pomirila.«
»Kaj se bo v naslednjih dneh, tednih dogajalo, bomo videli. So pa to stvari, ki jih ne moremo reševati na hitri rok. Vlada bo morala sprejeti neko stališče in vsekakor je treba razčistiti, kaj se je dogajalo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju